פסוק שמסייע למסע פרסום
-
הפסוק "ומים במשורה" (יחזקאל ד, יא) גויס לטובת מסע פרסום לחיסכון במים, והוא נראה כאן על גבי בול שיצא לאור בשנת 1988 בעיצובו של צבי רוזנברג. במקביל הופיעו שלטים ומודעות "חסוך במים, חבל על כל טיפה".
משבר המים בישראל הוא חמור עד כדי כך שמדי שנה נאלצת רשות המים לצאת במסע פרסום חדש. לאחרונה שודרו בטלביזיה סרטי הסברה לחיסכון במים תחת הכותרות הבאות:
"ישראל עוברת מאדום לשחור"
"ישראל מתייבשת"
"חייבים להציל את הכנרת"
רק פסוק מהתנ"ך היה חסר שם. מדוע בשנת 1988 הפסוק עוד נראה רלבנטי ותוך עשר שנים הוא כבר מיותר?
התמונה באדיבות גדעון
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה