יום חמישי, 1 באפריל 2010

שירים שבהם נזכרת ירושלים

פסוקי מקרא שהולחנו:

"שבחי ירושלים"- (תהילים קמז, יב) לחן של אביהו מדינה

"ויהודה לעולם תשב" – (יואל ד, כ) לחן של יוסף יעקבסן

"יברכך ה' מציון וראה בטוב ירושלים" (תהילים קכח,ה) לחן של דוד ויינקרנץ

"שישו את ירושלים" - לחן של עקיבא נוף: "על חומותייך הפקדתי שומרים"- משיר השירים; "אל תירא" מבראשית; "שאי סביב עינייך" (ישעיהו ס, ד)

"ויבן עזיהו" (דברי הימים ב) לחן של יוחנן זראי

"כי מציון" (ישעיהו) לחן של עמנואל עמירן

"עורי ציון" (ישעיהו) לחן של משה וילנסקי

שירים אחרים:

"ירושלים האחרת" -יוסי גמזו ועמוס מלר

"ירושלים של זהב"- נעמי שמר

"ירושלים של ברזל"- מאיר אריאל ונעמי שמר

"מעל פסגת הר הצופים"- אביגדור המאירי

"לך ירושלים"- עמוס אטינגר ואלי רובינשטיין

"זאת ירושלים" - איתן פרץ ונחום היימן

"בשערייך ירושלים" - יוסי גמזו ויחזקאל בראון

"לכל אחד ירושלים" - נתן יונתן ומוני אמריליו

"ירושלים שלי" - דן אלמגור ונורית הירש

לשנה הבאה בירושלים- מילים ולחן: עממי

"מי ברכב" רפאל ספורטה ועמנואל עמירן ("נעלה נא לירושלים שם נחולה כל הליל")

"ולירושלים עירך" לחן של שייקה פייקוב

"אור וירושלים" מאת יוסף שריג

"שמות הרבה לירושלים" מאת דן אלמגור ונורית הירש

"על כפיו יביא" מאת יורם טוהר-לב ויאיר רוזנבלום

סטיקר אני אוהב את ירושלים

צילום שלי



ירושלים - הכנסת ומנזר המצלבה

צילום שלי



ירח מעל לחומות ירושלים

צילום שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה