שלט של חנות "אדם וחווה" (שם קליט), בתל אביב, שבו מנצל המפרסם את ההיכרות של הציבור הרחב עם פרשת בריאת האדם, המתוארת בספר "בראשית", ואת הפופלריות של התנ"ך - לקידום מכירות. שלטים אחרים מסוג זה שכבר פרסמתי כאן בבלוג הם: "הבריאה", "תיבת נוח", "ערוגות הבושם" "בית היוצר" "מערכות" "עיר שלם" "פרה אדומה". שלטים שכאלה (וודאי יש מאות מסוגם ברחבי הארץ) מעידים, לטעמי, על כוח-המשיכה העכשווי של התנ"ך, ועל אהדת הציבור כלפיו.
שימושים מסחריים נוספים במותג "אדם וחווה" :
א. צימר סוויטת אדם וחווה בגליל המערבי בגרנות מציע נופש כפרי, בריכת שחייה, מסכי קולנוע, ג'קוזי ואינטרנט אלחוטי.
ב. מתחם צימרים של אוהד וקרן ממן בשם בקתות גן עדן בראש פינה.
ג. בחוות "חווה ואדם" במודיעין מעבירים סדנאות לתלמידים בנושאי אקולוגיה.
התמונה, המקסימה והמשעשעת שלעיל, מתפרסמת כאן באדיבות שמעון רוטנברג, שצילם תמונה זו ופרסם אותה בפליקר.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה