על פי מדדי החשיבות של גוגל, השאולים ממדדי החשיבות של מאמר מדעי, ככל שברשת האינטרנט מזכירים פעמים רבות יותר אתר מסוים - בגוגל מניחים שהאתר הזה הוא יותר סמכותי, ושהמידע שיש בו יותר רלבנטי לגולשים; גוגל מתעדפת את האתר הרלבנטי על פני האתרים המתחרים אתו על אותן מילות מפתח מסוימות, כך שהגולש מקבל קודם את התוצאות שבאות ממנו ואחר כך את אלה שבאות מהאתרים האחרים.
מקדמי אתרים יודעים שב"גוגל" אוהבים מכבדים ומתעדפים אתר שמצטטים אותו בלי שהוא מצטט את אלה שמצטטים אותו. בשפה המקצועית של מקדמי האתרים מדובר בריבוי בקישוריות נכנסות, במיעוט בקישוריות יוצאות ובהעדר קישוריות הדדיות.
נקודה למחשבה:
התנ"ך הוא ככל הנראה הספר הכי מצוטט בעולם. הברית החדשה והקוראן מצטטים את התנ"ך, אך התנ"ך אינו מצטט אותם.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה