יום שבת, 3 ביולי 2010

מלאך

דמות המ. מקורה מקראי והיא משפיעה על חיי היום יום של הישראלים בין אם מוצאם יהודי נוצרי או מוסלמי.

מלאך בשימוש מסחרי
צילום שלי


פסל מ. בכנסיית שדה הרועים ליד בית לחם

תמונת

CC

שהעלה לפליקר

hoyasmeg ©

תחת הכותרת
Angel @ Shepherds' Field church_1748

מלאכים בציור קיר במנזר דיר רפאת, ישראל

תמונת

CC

שהעלה לפליקר

vad_levin ©
תחת הכותרת
Deir Rafat Monastery, ISRAEL


מוזיקה:

שלח לי מ. מאת יובל בנאי וחברי להקת "משינה"

שלח לי מ. / שייקח, שייקח אותי ללב/שאוהב ומחכה לי/ורוצה בי כל הזמן

דמעות של מלאכים מאת דן מינסטר ויוני רכטר:

דמעות של מלאכים...זולגות באופק... ומחפשות... מה הן מבקשות?

שמחות קטנות מאת עמיר בניון ומיכה שטרית

יהללו, יהללוך מלאכים/ ולא תאבד דרכך בזוהר ובחשכה

שם פרטי: מלאכי

שם מקום: קריית מלאכי

ציור:

צביה יהב, "הנה אנוכי שולח מ. לפניך לשומרך בדרך". הציור השתתף בתערוכת התנ"ך של האגודה הישראלית למיניאטורות בשנת 1998

משוררים עבריים שדמות של מ. מופיעה בשיריהם:

איתמר יעוז קסט, רנה לי, אדמיאל קוסמן, משה דור, לאה שניר, יהודה עמיחי, דב חומסקי, אריה סיון, אמיר גלבע, חיים גורי, ש. שלום, חיים ברנדוין, יצחק לאור, רבקה מרים, יהודה עמיחי, עליזה שנהר, חיים גורי, דוד שמעוני, זלמן שניאור, מאיר ויזלטיר, אסתר ראב, יעקב בסר, רוני סומק, אשר רייך, מירון ח. איזקסון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה